H Red Bull πρόλαβε να στείλει στο Μαϊάμι μια σημαντική αναβάθμιση της RB21 του Φερστάπεν
Παρότι έχει μόνο μία νίκη -στην Ιαπωνία- στα πέντε πρώτα GP της φετινής σεζόν της Formula 1, ο Μαξ Φερστάπεν απέχει μόνο 12 βαθμούς από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Όσκαρ Πιάστρι καθώς το σπορ ξεκινά, στο Μαϊάμι των ΗΠΑ, το 6ο φετινό του αγωνιστικό τριήμερο.
Η Red Bull καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να κάνει το μονοθέσιο RB21 ταχύτερο, γνωρίζοντας καλά ότι η παραμονή του Ολλανδού στο Μίλτον Κινς το 2026 εξαρτάται άμεσα από την κατάκτηση ή μη του φετινού τίτλου – του 5ου διαδοχικού για τον 28χρονο.
Στόχος της ομάδας δεν είναι μόνο η βελτίωση της απόλυτης ταχύτητας του μονοθεσίου, αλλά κυρίως του ρυθμού αγώνα – μέσω της διεύρυνσης του ‘παραθύρου’ ρυθμίσεων της RB21, δηλαδή της διεύρυνσης της δυνατότητας του αυτοκινήτου να κρατά τα ελαστικά του μέσα στο ιδανικό πλαίσιο θερμοκρασιών λειτουργίας.
Ειδικά για τη δεύτερη παράμετρος, ήταν κρίσιμο για τη Red Bull να έχει έτοιμη την αναβάθμιση της RB21 στο Μαϊάμι – καθώς ο αγώνας της Κυριακής αναμένεται να είναι πολύ θερμός, με θερμοκρασίες που θα αγγίζουν τους 30° Κελσίου στον αγώνα και θα ξεπερνούν τους 50° C στην άσφαλτο. Και αυτό απαιτεί καλύτερη διαχείριση των ελαστικών για να αποφευχθεί η υπερθέρμανσή τους.
Αλλά και για τον έναν γύρο είναι κρίσιμο να βελτιωθεί η ταχύτητα της RB21, καθώς αν ο Φερστάπεν κερδίζει την πολ ποζίσιον και παραμένει εμπρός από τις McLaren στον πρώτο γύρο, είναι πολύ πιο ευνοϊκές οι συνθήκες για εκείνον – καθώς είναι γνωστή η αδυναμία της MCL39 ακολουθώντας στο ‘βρώμικο’ αέρα ενός προπορευόμενου μονοθεσίου.
Βεβαίως, η αναβάθμιση της RB21 στον αγώνα της Φλόριντα είναι ένα μεγάλο ρίσκο για τη Red Bull Racing, καθώς η διεξαγωγή του δεύτερου αγώνα Sprint της φετινής χρονιάς σημαίνει ότι η ομάδα θα έχει μόνο μία περίοδο ελεύθερων δοκιμών για να διαπιστώσει την (πολύ σημαντική) επίδραση του νέου δαπέδου στην αεροδυναμική και να βρει τις ρυθμίσεις του μονοθεσίου.
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, το νέο δάπεδο θα εφαρμοστεί αυτό το τριήμερο στο μονοθέσιο μόνο του Φερστάπεν – όχι και στους Γιούκι Τσουνόντα, με την έτερη RB21. Ο Ιάπωνας θα πρέπει να περιμένει μέχρι το επόμενο GP, δύο εβδομάδες αργότερα στην Ίμολα, για να αποκτήσει και αυτός την αναβάθμιση του νέου δαπέδου – μαζί με τις άλλες αλλαγές που προγραμματίζει η RBR για τον αγώνα της Εμίλια Ρομάνια.
Παρεμπιπτόντως, ο Μαξ Φερστάπεν απουσίασε χθες από τη media day στο Μαϊάμι, καθώς παρέμεινε στο Μονακό για να περιμένει την έλευση του πρώτου του παιδιού, με τη σύντροφό του Κέλι Πικέ. Εντέλει ο Ολλανδός έφυγε από το αεροδρόμιο της Νίκαιας αργά το βράδυ της Πέμπτης (1/05), με προορισμό το Μαϊάμι.
Content Original Link:
" target="_blank">