Νόρις: "Έτσι είναι με τον Μαξ, ή θα συγκρουστείς ή θα μείνεις πίσω"
Ο Νόρις έκανε την επίθεσή του στον Μαξ Φερστάπεν στις τρεις πρώτες στροφές μετά την εκκίνηση του χθεσινού GP του Μαϊάμι, αλλά η έκβαση της μάχης αυτής είχε ως αποτέλεσμα ο Βρετανός να βγει στιγμιαία εκτός πίστας και να πέσει στην 6η θέση της κατάταξης στον πρώτο γύρο.
Στο τέλος του αγώνα ο Λάντο κατάφερε να ανελιχθεί, περνώντας τους Αντονέλι και Φερστάπεν, για να τερματίσει στη δεύτερη θέση -πίσω από τον νικητή Όσκαρ Πιάστρι με την έτερη McLaren- ενώ ο Ολλανδός έπεσε στην 4η θέση όταν ο Τζορτζ Ράσελ τον πέρασε μέσω των πιτς εκμεταλλευόμενος το δεύτερο Εικονικό Όχημα Ασφαλείας του αγώνα.
Ο Νόρις άφησε να εννοηθεί ότι ο Φερστάπεν έχασε το βάθρο εξαιτίας της απελπισμένης του προσπάθειας να αμυνθεί στην επίθεσή του στις πρώτες στροφές του αγώνα: “Ο Μαξ πάλεψε σκληρά. Είναι δικαίωμά του να το κάνει. Κατέστρεψε και τον δικό του αγώνα, δεν αγωνίζεται και τόσο έξυπνα”, είπε ο Βρετανός της McLaren.

Και συνέχισε λέγοντας ότι θα εξακολουθεί να δέχεται κριτική από τους εξωτερικούς παρατηρητές ό,τι κι αν κάνει στις μάχες του με τον Φερστάπεν: “Τι να πω; Αν δεν προσπαθήσω, ο κόσμος παραπονιέται. Αν προσπαθήσω, πάλι παραπονιέται, οπότε δεν μπορείς να τους ικανοποιήσεις.
Αλλά έτσι είναι με τον Μαξ. Ξέρεις, ή θα συγκρουστείς ή θα μείνεις πίσω, και αν δεν τα κάνεις όλα τέλεια και δεν τον βάλεις στη θέση που πρέπει, τότε μόλις και μετά βίας μπορείς να περάσεις. Πλήρωσα το τίμημα επειδή δεν τα κατάφερα τόσο καλά σήμερα, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που τερματίσαμε δεύτεροι.
Δεν είναι ποτέ το καλύτερο συναίσθημα αυτό βέβαια, αλλά η ομάδα έκανε καταπληκτική δουλειά, δεν μπορώ να τους κατηγορήσω. Κάναμε καλές αλλαγές στα πιτς, είχαμε τρομερό ρυθμό. Ναι, είχαμε ξεφύγει μπροστά, οπότε ήταν ένα καλό συναίσθημα, αλλά ο Όσκαρ οδήγησε εξαιρετικά. Ο Μαξ πάλεψε σκληρά, όπως πάντα, και εγώ το πλήρωσα, αλλά έτσι είναι τα πράγματα”, πρόσθεσε.
Και κατέληξε εξηγώντας την προσπάθειά του να φτάσει τον Πιάστρι στο δεύτερο μισό του αγώνα: “Έκανα μια καλή προσπάθεια όταν ανέβηκα στη δεύτερη θέση και υπήρχε ακόμη πολύς δρόμος μπροστά, νομίζω πως απέμεναν 25 ή 30 γύροι σε εκείνο το σημείο.
Μόνο στους τέσσερις-πέντε τελευταίους γύρους σταμάτησα πραγματικά να πιέζω, αλλά η διαφορά έπεσε από σχεδόν δέκα δευτερόλεπτα στα τέσσερα ή τρία, οπότε έκανα ό,τι μπορούσα.
Προσπάθησα σε όλο τον αγώνα, μέχρι το τέλος, και κράτησα την πίστη ότι κάτι μπορεί να γίνει, αλλά η οδήγηση του Όσκαρ… Είναι γρήγορος για να τον φτάσεις, αλλά ήταν σχεδόν αδύνατο να τον περάσω. Παρ’ όλα αυτά, έκανα μια καλή προσπάθεια. Σχεδόν τα κατάφερα, απλώς δεν είχαμε αρκετούς γύρους”.
Content Original Link:
" target="_blank">