Ο Ράσελ κράτησε την τρίτη θέση στο Μαϊάμι παρά την ένσταση της Red Bull
Ο Ράσελ κατάφερε να περάσει τον Μαξ Φερστάπεν και να πάρει από τον Ολλανδό την 3η θέση του αγώνα μέσα από τα πιτς, εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία να αλλάξει ελαστικά υπό το Εικονικό Όχημα Ασφαλείας για την εγκατάλειψη του Όλιβερ Μπέρμαν έπειτα από μηχανικό πρόβλημα της Haas. Ωστόσο, η RBR θέλησε μετά το τέλος του αγώνα του Μαϊάμι να ανακτήσει αυτή τη χαμένη θέση, με ένσταση που κατέθεσε στους αγωνοδίκες.
Συγκεκριμένα, η Red Bull ανέφερε ότι ο Ράσελ δεν είχε μειώσει την ταχύτητά του όταν εμφανίστηκαν οι κίτρινες σημαίες λόγω της εγκατάλειψης του Γκαμπριέλ Μπορτολέτο της Sauber – ο οποίος σταμάτησε στην άκρη της πίστας λόγω προβλήματος στον κινητήρα του.
Εκείνη τη στιγμή ο Φερστάπεν, ο οποίος βρισκόταν ακριβώς πίσω από τον Ράσελ, ανέφερε μέσω της ραδιοεπικοινωνίας στην ομάδα του να ελέγξει αν ο Ράσελ επιβράδυνε υπό το καθεστώς της κίτρινης σημαίας.
Η απόφαση των αγωνοδικών, που εκδόθηκε αργά το βράδυ της Κυριακής, ανέφερε ότι “ήταν προφανές από τα πλάνα εντός του μονοθεσίου καθώς και από την τηλεμετρία ότι το μονοθέσιο νούμερο 63 (Τζορτζ Ράσελ) σήκωσε το πόδι από το γκάζι (sic) όταν πέρασε από τη ζώνη της κίτρινης σημαίας” και ότι η ταχύτητά του ήταν “σημαντικά μειωμένη σε σχέση με την κανονική αγωνιστική ταχύτητα, παρόλο που η απόλυτη ταχύτητα αυξήθηκε ελαφρώς μέσα στη ζώνη”.
Δεν υπήρξε επίσημη διερεύνηση του περιστατικού κατά τη διάρκεια του αγώνα. Όμως, στους τελευταίους γύρους του αγώνα η Red Bull ζήτησε από τον Φερστάπεν να παραμείνει σε απόσταση μικρότερη των πέντε δευτερολέπτων από τον Ράσελ – που αποδείχθηκε ότι έγινε με σκοπό να καταθέσει ένσταση κατά του Ράσελ μετά το τέλος του αγώνα.
Content Original Link:
" target="_blank">