Πρεμιέρα για τη BMW R 1300 RT, το μεγάλο Touring των Βαυαρών
Η νέα BMW R 1300 RT είναι μια ευρεία εξέλιξη του εμβληματικού μοντέλου τουρισμού της BMW Motorrad, με στόχο να ανέβει σε υψηλότερο επίπεδο δυναμικής συμπεριφοράς, άνεσης και ταξιδιωτικής ικανότητας.
Πιο φιλική στη σχεδίασή της και πιο προσιτή, έχει στόχο να διευρύνει του προφίλ χρήσης της – από ένα άνετο τουριστικό μοντέλο έως μια δυναμική μοτοσικλέτα για επαρχιακούς δρόμους.
Η σχεδιαστική “γλώσσα” εστιάζει στο δυναμισμό και παρέχει τώρα βελτιστοποιημένη προστασία από τον άνεμο και τις καιρικές συνθήκες – συμπεριλαμβανομένου του ρυθμιζόμενου πλαϊνού φέρινγκ.
Η εργονομία έχει ανανεωθεί με έμφαση στη θέση οδήγησης, η οποία επιτυγχάνεται τοποθετώντας τον αναβάτη πιο μπροστά μέσω του επανασχεδιασμένου εργονομικού τριγώνου τιμονιού, μαρσπιέ και σέλας. Το ύψος και η γωνία της σέλας του αναβάτη μπορούν να ρυθμιστούν.
Η άνεση του συνεπιβάτη έχει επίσης βελτιωθεί με περισσότερο χώρο για τα πόδια από τις νέες βαλίτσες και με τη διάθεση της -μακρύτερης- σέλας σε διαφορετικά ύψη. Η τελευταία μπορεί να τοποθετηθεί, έτσι, σε ύψος 780-860 mm.

Η BMW R 1300 RT διαθέτει έναν ολοκαίνουριο κινητήρα boxer 1.300 κ.εκ., ο οποίος είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας boxer παραγωγής της BMW μέχρι σήμερα. Αποδίδει 145 hp στις 7.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 149 Nm στις 6.500 στροφές, για συνολικό βάρος 281 κιλών.
Αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιεί την τεχνολογία BMW ShiftCam για τη μεταβολή του χρονισμού και της διαδρομής των βαλβίδων, συμβάλλοντας στην απόδοση, την ομαλότητα και την αποδοτικότητα. Το κιβώτιο 6 ταχυτήτων βρίσκεται πλέον κάτω από τον κινητήρα για πιο συμπαγή διάταξη και μειωμένο βάρος.
Το πλαίσιο είναι εντελώς νέας σχεδίασης, διαθέτοντας κεντρικό πλαίσιο από χάλυβα και πίσω υποπλαίσιο από σωλήνες αλουμινίου. Αυτή η σχεδίαση, μαζί με μια πιο συμπαγή μονάδα μετάδοσης κίνησης, συγκεντρώνει τη μάζα προς το κέντρο βάρους, βελτιώνοντας το χειρισμό, την ακρίβεια και τη σταθερότητα.

Οι νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών είναι 1,4 kg ελαφρύτερες, ενώ το σύστημα ανάρτησης Dynamic ESA ρυθμίζει ηλεκτρονικά την απόσβεση και την προφόρτιση του πίσω ελατηρίου. Ως προαιρετικός εξοπλισμός, διατίθεται και η νέα ηλεκτρονική ανάρτηση Dynamic Chassis Adaption (DCA) που προσφέρει δύο επιλέξιμες ρυθμίσεις, μεγιστοποιώντας το εύρος μεταξύ άνεσης οδήγησης και δυναμικού χειρισμού με δυναμική ρύθμιση απόσβεσης, σκληρότητας ελατηρίου και εξισορρόπησης φορτίου.
Το σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης με BMW Motorrad Integral ABS Pro είναι στάνταρ, ενώ ένα ισχυρότερο σύστημα σπορ φρένων διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός.
Η μοτοσικλέτα διαθέτει στάνταρ προβολέα full LED και σύγχρονες μονάδες LED στο ρύγχος και την ουρά. Ο προβολέας Headlight Pro με προσαρμοζόμενο φωτισμό, αντιστάθμιση κλίσης και προσαρμοζόμενες λειτουργίες φωτισμού διατίθενται ως προαιρετικός εξοπλισμός, ενισχύοντας την ασφάλεια και την ορατότητα.

Οι στάνταρ ηλεκτρονικές λειτουργίες περιλαμβάνουν τρεις λειτουργίες οδήγησης (“Rain”, “Road”, “Eco”). Οι λειτουργίες Riding Modes Pro με “Dynamic” και “Dynamic Pro” και η προεπιλογή λειτουργίας οδήγησης είναι προαιρετικές. Ο έλεγχος ροπής οπισθέλκουσας κινητήρα (MSR) είναι στάνταρ. Το Dynamic Traction Control (DTC) είναι επίσης στάνταρ.
Το αυτοματοποιημένο σύστημα υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων (ASA) διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός, αυτοματοποιώντας τη λειτουργία του συμπλέκτη και τις αλλαγές ταχυτήτων για να προσφέρει τόσο χειροκίνητες όσο και αυτοματοποιημένες λειτουργίες αλλαγής.
Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει μια έγχρωμη οθόνη TFT 10,25 ιντσών με ενσωματωμένη πλοήγηση χάρτη και ένα νέο Connectivity Hub για τον έλεγχο αξεσουάρ. Η οθόνη υποστηρίζει διάφορες λειτουργίες και χρησιμοποιεί την εφαρμογή BMW Motorrad Connected App για πλοήγηση. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης η αεριζόμενη θήκη φόρτισης smartphone με θύρα USB-C.
Τα προαιρετικά στοιχεία εξοπλισμού ξεκινούν από το πακέτο Riding Assistant, το οποίο περιλαμβάνει τα Active Cruise Control (ACC), Front Collision Warning (FCW), Lane Change Warning (SWW) και Rear End Collision Warning (RECW). Ένα σύστημα ήχου (Audio System) και Audio Pro διατίθενται για βελτιωμένο ήχο.

Παράλληλα, η βαυαρική touring περιλαμβάνει στάνταρ βαλίτσες 27 λίτρων, προαιρετικές βαλίτσες Vario μεταβλητής χωρητικότητας (27-33 λίτρα) και topcase (39 και 54 λίτρα), με τη μεγαλύτερη topcase να προσφέρει θερμαινόμενη πλάτη για τον συνεπιβάτη.
Το πακέτο Comfort Passenger Package περιλαμβάνει θερμαινόμενες σέλες (αναβάτη και συνεπιβάτη), θερμαινόμενες λαβές και θερμαινόμενη πλάτη για τον συνεπιβάτη (με topcase). Η Έξυπνη Κλήση Έκτακτης Ανάγκης (Intelligent Emergency Call) είναι ένα προαιρετικό χαρακτηριστικό ασφαλείας.
Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας BMW R 1300 RT
- Ελαφριά, δυναμική σχεδίαση.
- Βελτιωμένη εργονομία και προσβασιμότητα για δυναμική οδήγηση και αυτοπεποίθηση σε κάθε είδους διαδρομή.
- Προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες με πλαϊνά πτερύγια ενσωματωμένα στον συνολικό σχεδιασμό.
- Ψηλή ζελατίνα, ως προαιρετικός, εργοστασιακός εξοπλισμός.
- Τέσσερις εκδόσεις: Βασική έκδοση, Triple Black, Impulse και Option 719 Camargue.
- 2-κύλινδρος boxer κινητήρας που αποδίδει 107 kW (145 hp) στις 7.750 σαλ. και ροπή 149 Nm στις 6.500 σαλ.
- Ποικιλία εκδόσεων σέλας με δυνατότητα ρύθμισης ύψους / κλίσης σέλας, και νέας σχεδίασης σύστημα βαλιτσών με ηλεκτρική διασύνδεση, topcase και Vario case, για άνετη οδήγηση και απολαυστικά ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
- Τρία προγράμματα οδήγησης, στάνταρ, εξασφαλίζουν άριστη προσαρμογή της μοτοσικλέτας σε όλες τις οδικές συνθήκες.
- Riding Modes Pro με πρόσθετα προγράμματα “Dynamic” και “Dynamic Pro”, με λειτουργία προεπιλογής riding mode ως προαιρετικός εξοπλισμός από το εργοστάσιο.
- Σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα – engine drag torque control (MSR), ως στάνταρ εξοπλισμός.
- Automated Shift Assistant (ASA) με πλήρως αυτοματοποιημένη λειτουργία συμπλέκτη και χειροκίνητες ή αυτόματες αλλαγές για μία αναβαθμισμένη εμπειρία του αναβάτη – προαιρετικός εξοπλισμός.
- Νέο κύριο πλαίσιο από χάλυβα και αλουμινένιο σωληνωτό υποπλαίσιο τύπου ‘χωροδικτύωμα’.
- Σύστημα EVO Telelever με flex λειτουργία και πίσω ανάρτηση EVO Paralever για μεγαλύτερη ακρίβεια διεύθυνσης και σταθερότητα στην οδήγηση.
- Ηλεκτρονική ανάρτηση Dynamic ESA – στάνταρ εξοπλισμός.
- Νέες ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Dynamic Chassis Adaption (DCA) με δυνατότητα εξισορρόπησης της άνεσης και τις δυναμικής συμπεριφοράς, δυναμική ρύθμιση απόσβεσης, προφόρτισης ελατηρίου και αντιστάθμισης φορτίου – προαιρετικός, εργοστασιακός εξοπλισμός.
- Νέοι τροχοί, πάνω από 1,4 kg ελαφρύτεροι.
- Υψηλής απόδοσης σύστημα φρένων σε συνδυασμό με BMW Motorrad ABS Pro για ασφαλές φρενάρισμα ακόμα και σε κλίσεις.
- Νέος προβολέας full LED στάνταρ. Headlight Pro με προσαρμοζόμενο προβολέα – προαιρετικός εξοπλισμός από το εργοστάσιο.
- Adaptive Light Modes για προβολέα Headlight Pro – προαιρετικός εξοπλισμός από το εργοστάσιο.
- Riding Assistant με Active Cruise Control (ACC), Front Collision Warning (FCW), Rear End Collision Warning (RECW) και Lane Change Warning (SWW) για ασφαλή και άνετη οδήγηση – προαιρετικός εξοπλισμός από το εργοστάσιο.
- Audio Pro – προαιρετικός εξοπλισμός από το εργοστάσιο.
- Πακέτο Άνεσης Συνεπιβάτη (Comfort Passenger Package) – προαιρετικός εξοπλισμός από το εργοστάσιο.
- Προαιρετικός εξοπλισμός και Γνήσια Αξεσουάρ της BMW Motorrad.
[Δελτίο Τύπου]
Content Original Link:
" target="_blank">