Σοφία Ζαχαράκη: Καμία υπαναχώρηση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Διαβάστε: Μαρινάκης για Τέμπη: Εξαφανισμένος και θυμωμένος ο Ανδρουλάκης - Εκτεθειμένο το ΠΑΣΟΚ
Σύμφωνα με την κ. Ζαχαράκη, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου εξετάζει μόνον επιμέρους βελτιώσεις που αφορούν στο γραφειοκρατικό σκέλος της διαδικασίας και στη βάση εισηγήσεων που έχουν ήδη ζητηθεί από τα στελέχη της εκπαίδευσης.
Σοφία Ζαχαράκη: 10.000 νέοι διορισμοί εκπαιδευτικών
Στη συνέχεια, η κ. Ζαχαράκη τόνισε ότι παρά τις δυσκολίες που έχει αφήσει πίσω της μια πολυετής κρίση, έχουν γίνει ουσιαστικά και σταθερά βήματα με σταθερό προσανατολισμό προς την ενίσχυση της δημόσιας παιδείας, από την πλευρά της κυβέρνησης.
Ακόμα, επισήμανε ότι τα τελευταία χρόνια έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 38.000 διορισμοί εκπαιδευτικών, ενισχύοντας την παρουσία μόνιμου προσωπικού στα σχολεία της χώρας. Επιπλέον, επανέλαβε τη δέσμευση για 10.000 νέους διορισμούς εντός του καλοκαιριού, πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, με δίκαιη κατανομή.
Παράλληλα, σημείωσε ότι η α’ φάση πρόσληψης αναπληρωτών τα τελευταία χρόνια με αυτήν την Κυβέρνηση υλοποιείται εγκαίρως, πριν την έναρξη της σχολικής χρόνιας, γεγονός που επιτρέπει την ομαλή έναρξη της. Στο ίδιο πλαίσιο, υπογράμμισε την πρόθεση του Υπουργείου να μειωθεί το χρονικό διάστημα μεταξύ της α’ και της β’ φάσης πρόσληψης στην κάλυψη των κενών.
Δεσμεύτηκε και για επίσπευση των διαδικασιών διορισμών στην Ειδική Αγωγή που πραγματοποιούνται μέσω του ΑΣΕΠ και υπενθύμισε ότι για πρώτη φορά, όταν διατέλεσε Υφυπουργός Παιδείας, έγιναν διορισμοί στην Ειδική Αγωγή και «αυτό θα συνεχιστεί, προσφέροντας σταθερότητα τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους μαθητές».
Έπειτα από σειρά συναντήσεών της με Διευθυντές Εκπαίδευσης και Περιφερειακούς Διευθυντές, η Υπουργός δήλωσε ότι κατέγραψε αιτήματα και προβληματισμούς, με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας και τη βελτίωση της καθημερινότητας στα σχολεία. Τέλος, η Υπουργός αναφέρθηκε στο θέμα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, τονίζοντας ότι θα δημιουργηθεί ένας μόνιμος μηχανισμός επιμόρφωσης για θέματα, τα οποία θα προκύπτουν από τις προτάσεις των ίδιων των εκπαιδευτικών και σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες.

Content Original Link:
" target="_blank">