ΙΕΛΚΑ: Οι χαμηλές τιμές το βασικό κριτήριο στην επιλογή τροφίμων
Ένας στους δύο καταναλωτές (47) συνεχίζει να θεωρεί την τιμή βασικό κριτήριο επιλογής τροφίμων, με τάση όμως αποκλιμάκωσης από το δεύτερο κριτήριο που είναι η ποιότητα, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του ΙΕΛΚΑ. Διαπιστώνεται μείωση στην εκτιμώμενη εβδομαδιαία δαπάνη στα σούπερ μάρκετ, με την πλειοψηφία των καταναλωτών να προτιμά τις χαμηλές τιμές, παρά τις προσφορές.
Όπως καταγράφεται στην έρευνα του ΙΕΛΚΑ, σε γενικές γραμμές καταγράφεται μια σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα καταγράφονται 3, 2 επισκέψεις κατά μέσο όρο σε καταστήματα σούπερ μάρκετ, ελαφρώς αυξημένες σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά σε γενικές γραμμές σταθερά σε σχέση με τις προηγούμενες μετρήσεις. Πρόκειται για 13 επισκέψεις ανά μήνα. Αντίστοιχα αυτές οι επισκέψεις πραγματοποιούνται σε περίπου 2,2 κατά μέσο διαφορετικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, δείχνοντας και τις πολυκαναλικές τάσεις που καταγράφονται. Αξιοσημείωτο είναι ότι παρά τις όποιες ανατιμήσεις, η καταναλωτές δήλωσαν μικρότερο ποσό εβδομαδιαίο αγορών, το
Content Original Link:
" target="_blank">