Chanel: Βουτιά στα κέρδη λόγω μάρκετινγκ, κρίσης και Κίνας
Βουτιά έκαναν τα κέρδη της Chanel πέρυσι, με έναν από τους βασικότερους λόγους γι’ αυτό, ότι η εταιρεία αύξησε σημαντικά τις δαπάνες της για μάρκετινγκ, προσπαθώντας να παραμείνει ορατή σε μια περίοδο ύφεσης για την βιομηχανία πολυτελείας.
Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας, τα κέρδη της υποχώρησαν κατά 30% στα 4,48 δισ. δολάρια, καθώς τα έσοδα μειώθηκαν κατά 4,3%. Η περιοχή που περιλαμβάνει και την Κίνα – η οποία παράγει περίπου το ήμισυ των εσόδων της Chanel – σημείωσε πτώση των πωλήσεων κατά 7,1%.
Η πτώση ήρθε καθώς η αγορά πολυτελείας δίνει μάχη για να βγει από μια περίοδο κρίσης και υποτονικής ανάπτυξης, η οποία προκλήθηκε εν μέρει από τους Κινέζους αγοραστές, οι οποίοι περιορίζουν τις δαπανηρές αγορές.
Οι προοπτικές του κλάδου έγιναν ακόμη πιο δυσοίωνες μετά από την παρουσίαση των παγκόσμιων δασμών από τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ τον περασμένο μήνα. Ακόμη και οι κάποτε
Content Original Link:
" target="_blank">