Είδη πολυτελείας: Τα luxury brands φρενάρουν τις αυξήσεις τιμών
Οι κορυφαίες μάρκες πολυτελείας αύξησαν τις τιμές με τον πιο αργό ρυθμό από το 2019 φέτος, καθώς η αγορά παρουσιάζει σημάδια κόπωσης, καθώς ο κλάδος προσαρμόζεται σε μια μεγαλύτερη από την αναμενόμενη ύφεση και οι πλούσιοι καταναλωτές αντιδρούν μετά από χρόνια αχαλίνωτων αυξήσεων.
Το κόστος των αγαθών πολυτελείας αυξήθηκε κατά μέσο όρο 3% μεταξύ Ιανουαρίου και Μαΐου 2025, σύμφωνα με στοιχεία της UBS. Αυτή η περίοδος καταγράφει τη συντριπτική πλειονότητα των ετήσιων αυξήσεων των τιμών, τις οποίες οι μάρκες συνήθως πραγματοποιούν κατά το πρώτο τρίμηνο, καθώς καθορίζονται οι προϋπολογισμοί, αναφέρουν οι Financial Times.
Οι μάρκες από τη Louis Vuitton έως τη Chanel αύξησαν σημαντικά τις τιμές μεταξύ 2019 και 2023 για να επωφεληθούν από την έντονη ζήτηση για τσάντες, ρούχα και κοσμήματα υψηλής ποιότητας. Αλλά οι πλούσιοι πελάτες αντιδρούν και πολλά είδη πολυτελείας έχουν γίνει απλησίαστα για ορισμένους από τους πιο «φιλόδοξους» καταναλωτές πολυτελείας που οδήγησαν στην έκρηξη της
Content Original Link:
" target="_blank">