ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς προχωρούν franchise και εξαγορές
Εντός χρονοδιαγράμματος εξελίσσεται το επιχειρησιακό σχέδιο για την ολική επαναφορά της ΑΒ Βασιλόπουλοςσε τροχιά ανάπτυξης, σύμφωνα με όσα επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο επικεφαλής του εγχειρήματος (Brand President) της εταιρείας, Νίκος Λαβίδας.
Η στρατηγική που εφαρμόζεται περιλαμβάνει οργανική ανάπτυξη με νέα καταστήματα με την μέθοδο της δικαιοχρησίας (franchise), στοχευμένες εξαγορές μικρών περιφερειακών αλυσίδων και μεμονωμένων καταστημάτων και μετατροπές εταιρικών σημείων σε συνεργατικά. Με βάση το επιχειρηματικό σχέδιο έως το τέλος του έτους το δίκτυο θα αριθμεί 240 εταιρικά σημεία πώλησης και 410 franchise. «Με την ολοκλήρωση του πενταετούς business plan, στο τέλος του 2028 θα έχουμε 900 σημεία εκ των οποίων τα 700 franchise και τα υπόλοιπα εταιρικά» τονίζει ο κ. Λαβίδας και συνεχίζει «κάθε κατάστημα που περνά σε συνεργάτη χρειάζεται ένα χρόνο για να φτάσει την πλήρη δυναμική του. Οι μέχρι σήμερα μετατροπές έχουν επιβεβαιώσει τη δυναμική του μοντέλου».
Όπως εξηγεί ο κ. Λαβίδας, η εταιρεία αναπτύσσεται στην ελληνική
Content Original Link:
" target="_blank">