Χάμιλτον για το τετ-α-κε στο SQ1: "Πρώτη φορά συνέβη αυτό στην καριέρα μου"
Ο 40χρονος Βρετανός επιβεβαίωσε ότι ο λόγος για τον οποίο έμεινε στην 18η θέση της εκκίνησης του αυριανού Sprint (26/7, 13:00) ήταν το μπλοκάρισμα των πίσω τροχών της Ferrari SF-25 στα φρένα για το σικέιν “Bus Stop” – τις δύο τελευταίες στροφές της πίστας του Σπα.
Νωρίτερα, ο Λιούις είχε ματαιώσει τον πρώτο του γρήγορο γύρο στο SQ1 λόγω ενός τινάγματος της ουράς του cavallino στη στροφή Stavelot, που τον έστειλε στην έξοδο διαφυγής.
Δεν είναι ακόμα σαφές αν το μπλοκάρισμα αυτό συνδέεται με την καινούρια, ανασχεδιασμένη πίσω ανάρτηση που η Scuderia τοποθέτησε στην SF-25 αυτό το τριήμερο.
Here’s the moment Lewis went spinning out of SQ1#F1Sprint#BelgianGPpic.twitter.com/CCoDXenZAu— Formula 1 (@F1) July 25, 2025
Πάντως, μετά τις δοκιμές του Μουτζέλο την προηγούμενη εβδομάδα, ο Χάμιλτον -που πασχίζει όλη τη χρονιά με την πρόσφυση του πίσω άξονα του μονοθεσίου- είπε ότι δεν αισθάνθηκε ιδιαίτερη διαφορά στη συμπεριφορά της SF-25.
Στις δηλώσεις του μετά την έξοδο από το SQ1 ο επτάκις πρωταθλητής -εμφανώς αποκαρδιωμένος με το αποτέλεσμα- πήρε πάνω του την ευθύνη του λάθος. Σε ερώτηση για την αιτία του τετ-α-κε είπε “ήταν δικό μου. Ήταν δικό μου. Μπλόκαραν οι πίσω τροχοί. Είναι παράξενο. Είναι η πρώτη φορά που συνέβη αυτό στην καριέρα μου”.
Χωρίς καμία όρεξη να μιλήσει, ο Λιούις συνέχισε ότι “δεν έχουμε σπουδαίο αυτοκίνητο, δεν υπάρχουν πολλά που μπορώ να πω. Η αυριανή είναι μια άλλη ημέρα. Έγινε πολλή δουλειά, και το να βρισκόμαστε εκεί δεν είναι και τόσο σπουδαίο.
Ελπίζω αύριο να είναι καλύτερα. Θα δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό, αν και [ό,τι συνέβη] είναι πολύ εκνευριστικό. Το να βρισκόμαστε σε αυτή την κατάσταση σίγουρα δεν είναι κάτι καλό. Έχουμε δουλειά να κάνουμε αύριο”, κατέληξε ο Βρετανός.
Content Original Link:
" target="_blank">