Έρευνα: Οι Αμερικανοί νιώθουν άνετα να χρεώνονται για να αγοράσουν εισιτήρια για συναυλίες
Καθώς οι φόβοι για οικονομική ύφεση συνεχίζουν να βασανίζουν τους Αμερικανούς καταναλωτές, υπάρχει ένας τομέας που φαίνεται να έχει μείνει ανέγγιχτος από το οικονομικό άγχος: οι ζωντανές συναυλίες και η ψυχαγωγία.
Μετά τις πρόσφατες αναφορές ότι σχεδόν το 60% των συμμετεχόντων στο Φεστιβάλ Coachella αγόρασαν εισιτήρια μέσω διακανονισμού αποπληρωμής, νέες μελέτες διαπίστωσαν ότι οι Αμερικανοί είναι πρόθυμοι να χρεωθούν για να αποκτήσουν εισιτήρια για συναυλίες και ζωντανές εκδηλώσεις.
Το κόστος των εισιτηρίων συναυλιών έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, με την Pollstar να διαπιστώνει ότι ο μέσος όρος της αξίας ενός εισιτηρίου συναυλίας το
Content Original Link:
" target="_blank">