Η πορεία του Renault Group σε Ελλάδα και Ευρώπη
Το Renault Group ανταμείβεται για τις αξιόλογες κινήσεις του το τελευταίο διάστημα. Συνεχίζει τη στρατηγική του που δίνει προτεραιότητα στη δημιουργία αξίας, έναντι του όγκου πωλήσεων. Αναλυτικά τι πέτυχε εμπορικά το προηγούμενο διάστημα.
Πιο συγκεκριμένα, δίνει έμφαση στο πιο κερδοφόρο κανάλι, αυτό των λιανικών πωλήσεων, οι οποίες αντιπροσωπεύουν, πλέον, πάνω από το 56% των συνολικών πωλήσεων. Σε αυτό το κανάλι, που δέχεται αυξημένες πιέσεις τους τελευταίους μήνες, το Renault Group διατηρεί μερίδιο πάνω από 15 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο από τον μέσο όρο της αγοράς, με 4 μοντέλα του να συγκαταλέγονται στα 10 πρώτα σε πωλήσεις.
Content Original Link:
" target="_blank">