TechCrunch - YouTube: Οι χρήστες θα βλέπουν διαφημίσεις μετά τις «κορυφαίες στιγμές» των βίντεο
Φανταστείτε ότι παρακολουθείτε ένα βίντεο από τον αγαπημένο σας δημιουργό στο YouTube όταν εμφανίζεται μια διαφήμιση αμέσως μετά το πιο ενδιαφέρον σημείο του βίντεο. Αυτό αποτελεί μέρος της νέας μορφής διαφήμισης του YouTube που ονομάζεται «Peak Points».
Όπως αναφέρει το TechCrunch, η εταιρεία αποκάλυψε τη νέα μορφή διαφήμισης κατά τη διάρκεια της παρουσίασης Upfront την Τετάρτη στη Νέα Υόρκη.
Το Peak Points αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη Gemini της Google για να αναλύει τα βίντεο του YouTube και να εντοπίζει στιγμές που πιστεύει ότι έχουν την υψηλότερη εμπλοκή των θεατών ή είναι πιο εντυπωσιακές συναισθηματικά, και στη συνέχεια προτείνει την τοποθέτηση της διαφήμισης αμέσως μετά από αυτήν.
Το Point Peaks στοχεύει να ωφελήσει τους διαφημιστές με τη χρήση μιας τακτικής που στοχεύει να τραβήξει την προσοχή των χρηστών ακριβώς τη στιγμή που επενδύουν περισσότερο στο περιεχόμενο.
Αυτή η προσέγγιση φαίνεται να είναι παρόμοια με μια στρατηγική που ονομάζεται «στόχευση βάσει συναισθημάτων», όπου οι διαφημιστές τοποθετούν διαφημίσεις που ευθυγραμμίζονται με τα συναισθήματα που προκαλεί το βίντεο. Πιστεύεται ότι όταν οι θεατές βιώνουν αυξημένες συναισθηματικές καταστάσεις, αυτό οδηγεί σε καλύτερη ανάκληση των διαφημίσεων.
Ωστόσο, οι θεατές μπορεί να βρίσκουν αυτές τις διακοπές απογοητευτικές, ειδικά όταν είναι βαθιά αφοσιωμένοι στο βίντεο και θέλουν να τελειώσει γρήγορα η διαφήμιση για να συνεχίσουν την παρακολούθηση.
Σημειώνεται ότι, το YouTube ανακοίνωσε μια άλλη μορφή διαφήμισης που μπορεί να είναι πιο ελκυστική για τους χρήστες. Η πλατφόρμα έκανε το ντεμπούτο της σε μια ροή προϊόντων με δυνατότητα αγορών, όπου οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν και να αγοράσουν αντικείμενα κατά τη διάρκεια μιας διαφήμισης.
Content Original Link:
" target="_blank">