15
Thu, May
508 New Articles

Τι περιμένει η Mercedes από την αναβάθμιση της W16 που ξεκινά από την Ίμολα

Τι περιμένει η Mercedes από την αναβάθμιση της W16 που ξεκινά από την Ίμολα

AUTOMOTO
Τι περιμένει η Mercedes από την αναβάθμιση της W16 που ξεκινά από την Ίμολα

Παρά το γεγονός ότι ο Τζορτζ Ράσελ έχει δηλώσει ανοιχτά ότι φέτος η Mercedes F1 δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τη McLaren για τη διεκδίκηση των τίτλων της Formula 1, η ομάδα του Μπράκλεϊ προχωρά στην αναβάθμιση του μονοθεσίου W16 με μια σειρά βελτιώσεων στα προσεχή τρία GP.

Η Mercedes W16 έδειξε ανταγωνιστική στις κατατακτήριες και στο Sprint του τελευταίου αγώνα, στο Μαϊάμι, αλλά ο ρυθμός αγώνας στο κυρίως GP δεν ήταν αρκετός για να μείνει έστω και λίγο κοντά στις McLaren – που τερμάτισαν πάνω από μισό λεπτό μπροστά από τον Ράσελ.

Δεδομένου ότι έχουμε καλύψει ήδη το 1/4 της φετινής σεζόν, και η McLaren δείχνει ανίκητη, δεν θα ήταν παράλογο για τη Mercedes να αφοσιωνόταν αποκλειστικά στο ολοκαίνουριο, εν λευκώ σχεδιασμένο μονοθέσιο του 2026 -όπως π.χ. κάνει η Aston Martin- για να μην στερήσει πόρους και υποδομές από αυτό για χάρη μιας ενδεχομένως μάταιης εξέλιξης της φετινής W16.

“Πιστεύω πως κάθε ομάδα έχει τα μικρά της μυστικά”, απάντησε σχετικά με αυτό ο διευθυντής της ομάδας, Τότο Βολφ. “Επίσης, είναι λιγάκι και σαν κινούμενος στόχος. Όλοι μας έχουμε μεταφέρει ορισμένες ομάδες του αεροδυναμικού τμήματος ή μεγαλύτερες ομάδες στο σχεδιαστήριο του αυτοκινήτου της νέας χρονιάς, προφανώς.

Και έχουμε μια μεγάλη ανηφόρα να ανέβουμε για την απόδοση του αυτοκινήτου. Προσθέτεις πολλή άντωση διότι ακόμα είναι νωρίς, αλλά μετά θα εξισορροπηθεί. Αλλά εάν μία ομάδα έχει ξεκινήσει ενάμιση μήνα νωρίτερα αυτή τη μετάθεση των πόρων και υποδομών της, αυτό μπορεί να είναι μεγάλο πλεονέκτημα του χρόνου”, συνέχισε ο Αυστριακός.

Ο Τζέιμς Άλισον (δεξιά), τεχνικός διευθυντής της Mercedes F1 Jiri Krenek / MERCEDES AG

Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes F1, Τζέιμς Άλισον, εξήγησε στο μεταξύ ποιες αναβαθμίσεις θα αποκτήσει η W16 στους προσεχείς αγώνες, και για ποιο λόγο: “Ήδη εισάγαμε στο αυτοκίνητο κάποιες αναβαθμίσεις. Δεν είναι ιδιαίτερα εκτενείς ή θεαματικές, αλλά έρχονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Ορισμένες θα είναι πιο ξεκάθαρες για έναν εξωτερικό παρατηρητή στους επόμενους αγώνες. Ευελπιστούμε ότι θα βελτιώσουν τα αποτελέσματά μας”.

Σύμφωνα με τον Βρετανό, ο βασικός στόχος της τεχνικής ομάδας του Μπράκλεϊ με τις αναβαθμίσεις αυτές είναι η βελτίωση της διαχείρισης των ελαστικών στις συστοιχίες γύρων του αγώνα – δηλαδή η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της W16 τις Κυριακές.

“Ελπίζω ότι οι αναβαθμίσεις που θα έρθουν στους επόμενους 2-3 αγώνες θα μας πάνε ένα βήμα πιο μακριά. Θα συνεχίσουμε τη δουλειά για τη βελτίωση της θερμοκρασίας των ελαστικών στους αγώνες, το οποίο θα βελτιώσει και τις πιθανότητές μας [για καλά αποτελέσματα]”, κατέληξε ο Άλισον.

Πέραν της υστέρησης από τη McLaren, πάντως, και της αποτυχίας για μια νίκη μέχρι στιγμής φέτος, το φετινό ήταν το καλύτερο ξεκίνημα της Mercedes F1 στις τέσσερις σεζόν αυτού του πλαισίου κανονισμών του ground effect (που ξεκίνησε το 2022), καθώς είναι 2η στο πρωτάθλημα κατασεκυαστών – ενώ ο Ράσελ 4ος στους οδηγούς.

Σύμφωνα με τον Βολφ, οι λόγοι για αυτό το καλό ξεκίνημα βρίσκονται στη διεύρυνση του ‘παραθύρου’ ρυθμίσεων που πέτυχε η ομάδα με το φετινό της μονοθέσιο – σε σχέση με τα πιο ακραία και δύστροπα τρία προηγούμενα.

“Το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο εύκολο στο στήσιμο. Τουλάχιστον, βάζεις λίγη περισσότερη πτέρυγα και κάνει αυτό που περιμένεις ότι θα κάνει – κάτι που δεν ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια.

Και είναι πιο προβλέψιμο. Αλλά το βασικό πρόβλημα που υποβόσκει έχει να κάνει με τον έλεγχο της θερμοκρασίας των ελαστικών, και αυτό είναι κάτι για το οποίο ακόμα δεν έχουμε βρει τον τρόπο να το πετύχουμε απόλυτα καλά”, είπε ο Βολφ.

Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ Richard Pardon / MERCEDES AG

Και τέλος, σε ερώτηση αν είναι ευχαριστημένος από την απόδοση της Mercedes στο πρώτο τέταρτο της φετινής σεζόν, ο Αυστριακός απάντησε: “Ναι, πιθανότατα. Είχαμε κάποια σκαμπανεβάσματα στην απόδοση και σε κάποιους αγώνες οι Ferrari μας έκαναν την αντεπίθεση, αλλά [ο Ράσελ] αμύνθηκε σπουδαία.

Οπότε είναι πολύ μικρές οι διαφορές – αλλά και πάλι η ικανοποίηση δεν είναι πολύ μεγάλη διότι υπάρχει η McLaren εκεί έξω που καταφέρνει να διαχειρίζεται τα ελαστικά της τόσο καλά. Και πίσω υπάρχουν τρεις ομάδες που μάχονται μεταξύ τους – σε έναν αγώνα πετυχαίνεις καλά τα πράγματα, σε άλλον όχι. Και προσπαθείς να καταλάβεις τους λόγους και παίζεις κυνηγητό”.

Content Original Link:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

" target="_blank">

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

Top Stories

Ορμπελίν Πινέδα: Ο επαναπατρισμός έχει συγκεκριμένη τιμή

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ορμπελίν Πινέδα: Ο επαναπατρισμός έχει συγκεκριμένη τιμή

Η Ρεάλ βρήκε και αριστερό μπακ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Η Ρεάλ βρήκε και αριστερό μπακ

Ο Εμπαπέ σπάει τα ρεκόρ με τη Ρεάλ αλλά δεν κατακτά τρόπαια (pic)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ο Εμπαπέ σπάει τα ρεκόρ με τη Ρεάλ αλλά δεν κατακτά τρόπαια (pic)

Ο Μάικλ Τζόρνταν έχει συμβόλαιο και στον γάμο του – Το ποσό θα σε σοκάρει

ΜΠΑΣΚΕΤ

Ο Μάικλ Τζόρνταν έχει συμβόλαιο και στον γάμο του – Το ποσό θα σε σοκάρει

Από πέρυσι ο Γιαννακόπουλος θέλει τον Τολιόπουλο στον Παναθηναϊκό

ΜΠΑΣΚΕΤ

Από πέρυσι ο Γιαννακόπουλος θέλει τον Τολιόπουλο στον Παναθηναϊκό

Ο Ολυμπιακός και το σενάριο αλλαγών στη ρακέτα ενόψει καλοκαιριού – Ποιος λένε ότι έρχεται

ΜΠΑΣΚΕΤ

Ο Ολυμπιακός και το σενάριο αλλαγών στη ρακέτα ενόψει καλοκαιριού – Ποιος λένε ότι έρχεται

Ingr Λευκωσία: Στην 4άδα Μαργαρίτη και Νούτσου

Tennis

Ingr Λευκωσία: Στην 4άδα Μαργαρίτη και Νούτσου

Ingr 4άδα στα Τίρανα Μιχαλακόπουλος και Χατζηαβραάμ

Tennis

Ingr 4άδα στα Τίρανα Μιχαλακόπουλος και Χατζηαβραάμ

Ρώμη: Πρόκριση στην 8άδα σε 55 λεπτά για Παναγιωτίδου

Tennis

Ρώμη: Πρόκριση στην 8άδα σε 55 λεπτά για Παναγιωτίδου

Ο Φερστάπεν έσπασε το ρεκόρ του Νίρμπουργκρινγκ οδηγώντας μία Ferrari -Δείτε το VIDEO

AUTOMOTO

Ο Φερστάπεν έσπασε το ρεκόρ του Νίρμπουργκρινγκ οδηγώντας μία Ferrari -Δείτε το VIDEO

Μετ’ εμποδίων ξεκίνημα του Λεκλέρ στην Ίμολα -Έλειψε την Πέμπτη (15/5) λόγω ασθένειας

AUTOMOTO

Μετ’ εμποδίων ξεκίνημα του Λεκλέρ στην Ίμολα -Έλειψε την Πέμπτη (15/5) λόγω ασθένειας

Πόσα ηλεκτρικά επιδοτήθηκαν στην Ελλάδα με το “Κινούμαι Ηλεκτρικά” μέχρι σήμερα

AUTOMOTO

Πόσα ηλεκτρικά επιδοτήθηκαν στην Ελλάδα με το “Κινούμαι Ηλεκτρικά” μέχρι σήμερα

Α2 ΑΝΔΡΩΝ/ PLAY OFF, ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΣ Επιστροφή στην Α1 για τον ΝΟ Χανίων, 14-6 τον Ηλυσιακό

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ/ PLAY OFF, ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΣ Επιστροφή στην Α1 για τον ΝΟ Χανίων, 14-6 τον Ηλυσιακό

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΙΔΩΝ Κ15/ Γ΄ ΦΑΣΗ Αναδείχθηκαν οι ομάδες της τελικής φάσης - Τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΙΔΩΝ Κ15/ Γ΄ ΦΑΣΗ Αναδείχθηκαν οι ομάδες της τελικής φάσης - Τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες

Α1 ΑΝΔΡΩΝ, PLAY OFF, ΘΕΣΕΙΣ 1-4 Στους τελικούς ο Ολυμπιακός με δεύτερη νίκη επί του Απόλλωνα Σμύρνης (21-12)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α1 ΑΝΔΡΩΝ, PLAY OFF, ΘΕΣΕΙΣ 1-4 Στους τελικούς ο Ολυμπιακός με δεύτερη νίκη επί του Απόλλωνα Σμύρνης (21-12)