O Πιάστρι ταχύτερος στο FP1 της Ίμολα, οριακές οι διαφορές στην κορυφή
Το 7ο αγωνιστικό τριήμερο του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, στην ηλιόλουστη πίστα της Ίμολα, ξεκίνησε με οριακές διαφορές στην κορυφή με την καινούρια, τη μαλακότερη από ποτέ, γόμα C6 της Pirelli.
Η ωριαία διαδικασία έληξε με κόκκινες σημαίες τρία λεπτά πριν το τέλος της, καθώς ο Γκαμπριέλ Μπορτολέτο έχασε τον έλεγχο της Sauber του υποστρέφοντας έξω από τη στροφή Rivazza και προσέκρουσε μετωπικά στις μπαριέρες. Ο Βραζιλιάνος δεν υπέστη κανέναν τραυματισμό, αλλά η ομάδα του έχει έναν αγώνα δρόμου μπροστά της για να επιδιορθώσει το μονοθέσιο μέχρι το FP2.
Στις δοκιμές αυτές πολλές ομάδες εφάρμοσαν μικρές ή λίγο μεγαλύτερες αναβαθμίσεις (με εξαίρεση τις Williams και Sauber) στα μονοθέσιά τους, καθώς και -για πρώτη φορά φέτος- την υπερ-μαλακή γόμα C6 της Pirelli. Σε αρκετές περιπτώσεις, η γόμα αυτή εμφάνιζε υπερθέρμανση μέχρι το τέλος του ενός γρήγορου γύρου της προσομοίωσης δοκιμών κατάταξης, οπότε αυτός είναι ένας τομέας που οι ομάδες θα χρειαστεί να δουλέψουν στη συνέχεια του τριημέρου.
Αρχικά με τη γόμα αυτή ταχύτερος ήταν ο Νόρις, με χρόνο 1:17.125, αλλά σύντομα ο Τζορτζ Ράσελ ανέβηκε στην κορυφή με 1:16.599 με τη Mercedes W16. Μέχρι το μέσον της ωριαίας διαδικασίας ο Πιάστρι είχε σημειώσει εκείνος τον ταχύτερο γύρο, με 1:16.545, ενώ η απάντηση του Νόρις τον άφησε στα μόλις 32 χιλιοστά από τον Αυστραλό ομόλογό του στη McLaren.
Ο Ράσελ, έτσι, έπεσε στην τρίτη θέση, που σύντομα έγινε τέταρτη όταν ο Κάρλος Σάινθ έκανε έναν εξαιρετικό γύρο (ίσως με λιγότερα καύσιμα) για να κινηθεί 20 χιλιοστά ταχύτερα από τον Βρετανό.
Μέσα στην πεντάδα και στο ίδιο δέκατο με τον Πιάστρι μπήκε στο τέλος και ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος κατάφερε να βελτιώσει την απόδοσή του μετά από τον αρχικό προβληματισμό που εξέφρασε για τα φρένα της Ferrari SF-25.
Αισιόδοξη, επίσης, θα πρέπει να αισθάνεται και η Alpine, καθώς ο Πιέρ Γκασλί ήταν ενάμισι δέκατο πίσω από τον Πιάστρι – και επίσης εξέφρασε και μέσω ραδιοεπικοινωνίας την ικανοποίησή του για τη ρύθμιση και απόδοση της Α525. Ο νέος του ομόλογος, Φράνκο Κολαπίντο -που πήρε τη θέση του Τζακ Ντούχαν από τον αγώνα αυτό- ήταν 7 δέκατα πιο μακριά στην πρεμιέρα του με την Alpine.
Με μια σειρά τροποποιήσεων της Red Bull RB21 ο Μαξ Φερστάπεν έμεινε στην 7η θέση, αλλά δύο ολόκληρα δέκατα πίσω από τον Γκασλί και τριάμισι από την κορυφή. Ο Ολλανδός δεν ήταν ικανοποιημένος από την ισορροπία του μονοθεσίου, ειδικά από τη συμπεριφορά της ουράς στο κέντρο της στροφής.
Content Original Link:
" target="_blank">