Βολφ: "Πριν το καλοκαίρι θα υπογραφεί το νέο συμβόλαιο" της Mercedes με τον Ράσελ
Ο Βολφ προσπάθησε το καλοκαίρι του 2024 να “κλέψει” τον Μαξ Φερστάπεν μέσα από τη χαώδη κατάσταση -με τις πολιτικές έριδες και τη ραγδαία πτώση της απόδοσης της RB20- που επικρατούσε στη Red Bull Racing.
Ωστόσο, οι προσπάθειές του έπεσαν στο κενό, κι έτσι ο Αυστριακός κατέληξε στην απόφαση του 18χρονου Κίμι Αντονέλι για τη θέση που άφησε ο Λιούις Χάμιλτον φεύγοντας για τη Ferrari. Ο Αντονέλι υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο, μέχρι το τέλος του 2025 – οπότε λήγει και η τρέχουσα συμφωνία με τον Τζορτζ Ράσελ.
Κι ενώ τώρα είναι πολλοί όσοι υποστηρίζουν ότι ο Βολφ περιμένει ακόμα τον Φερστάπεν για το 2026, καθώς η RBR δεν πείθει για το πρόγραμμα του νέου κινητήρα που εξελίσσει για τη νέα σεζόν, αντίστοιχα φαντάζει πολύ λογικό ο διοικητής της Mercedes F1 να μην θέλει να τοποθετήσει τον Ολλανδό δίπλα στον Αντονέλι – καταστρέφοντας τη μεγάλη του επένδυση στον νεαρό Ιταλό.
Αυτό δεν σημαίνει, βεβαίως, ότι ο Ράσελ δεν δικαιούται την ανανέωση του συμβολαίου του. Με εξαίρεση τη Τζέντα, όπου η Mercedes απέδωσε κάτω του αναμενόμενου σε ρυθμό αγώνα, στους τέσσερις πρώτους αγώνες της φετινής σεζόν ο 27χρονος Βρετανός ήταν αρκετά εντυπωσιακός – ανεβαίνοντας τρεις φορές στο βάθρο.
Και ο Ράσελ λέει σχετικά: “Η απόδοσή μας είναι η μόνη μας επένδυση. Αν αποδίδεις, τα υπόλοιπα λύνονται από μόνα τους. Όταν οι άνθρωποι δεν είναι ικανοποιημένοι, θέλουν την αλλαγή, οπότε θα δούμε τι θα γίνει. Νομίζω ότι θα είναι ένα ενδιαφέρον καλοκαίρι”.
Και ο Βολφ, στο ίδιο μήκος κύματος, σε ερώτηση πότε θα υπογραφεί το νέο συμβόλαιο της ομάδας με τον Ράσελ, απάντησε: “Φαντάζομαι πριν από το καλοκαίρι. Έχει συμβόλαιο. Απλά πρέπει να συμφωνήσουμε στις τελικές λεπτομέρειες”.

Πάντως, για τον Ράσελ είναι κάπως εκνευριστικό ότι έχουν αρχίσει από τώρα οι εικασίες και οι συζητήσεις για τα συμβόλαια του 2026. “Όταν ήταν εδώ ο Λιούις, δεν συζητούσαν ποτέ το νέο συμβόλαιο πριν τον Ιούνιο ή Ιούλιο” είπε ο Βρετανός σε πρόσφατη συνέντευξή του στους Times της Νέας Υόρκης.
“Το παράδοξο είναι μάλλον ότι έχουν υπογράψει τόσοι πολλοί οδηγοί [για το 2026] τόσο νωρίς. Αισθάνομαι ότι οι οδηγοί που αφοσιώνονται τόσο πολύ στην προσπάθεια να εξασφαλίσουν το μέλλον τους είναι ίσως εκείνοι που δεν έχουν τόση αυτοπεποίθηση και χρειάζεται να νιώσουν αυτή την ασφάλεια”, πρόσθεσε ο 27χρονος.
“Σε αυτό το σπορ μιλάει η απόδοσή σου. Οπότε από την πλευρά μου δεν υπάρχει πίεση. Δεν έχω αμφιβολίες για τον εαυτό μου και όλα θα μπουν στη θέση τους όταν έρθει η σωστή στιγμή. Έχουμε ‘μεγαλύτερα ψάρια να ψήσουμε’ τώρα, δηλαδή την επιστροφή μας στην κορυφή”, κατέληξε ο Τζορτζ Ράσελ.
Οι εξελίξεις αυτές, τουλάχιστον με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, φαίνεται να βάζουν στο περιθώριο τις -κάπως παράλογες- εικασίες που αναπτύχθηκαν πρόσφατα περί ενδιαφέροντος της Red Bull Racing να αποκτήσει τον Ράσελ το 2025, ως διάδοχο του Φερστάπεν στην περίπτωση αποχώρησης του Ολλανδού για τη Mercedes F1 ή την Aston Martin F1.
Content Original Link:
" target="_blank">