Πώς η McLaren κατατρόπωσε τις αναβαθμισμένες Ferrari και Red Bull στο Σπα
Οι δύο MCL39 με τους Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις ήταν σε έναν δικό τους αγώνα στην κορυφή του GP Βελγίου, κάνοντας το 1-2 αφότου άνοιξαν από νωρίς μεγάλη διαφορά από τους Σαρλ Λεκλέρ και Μαξ Φερστάπεν που μάχονταν για την 3η θέση με τις εκτενώς ανανεωμένες Ferrari SF-25 και Red Bull RB21 αντίστοιχα.
“Ευχαριστώ όλους όσους έκαναν εφικτό αυτό το αποτέλεσμα, όλη την ομάδα τόσο στην πίστα όσο και πίσω στο εργοστάσιο για την εκπληκτική δουλειά που έκαναν για να φέρουν τις αναβαθμίσεις που δούλεψαν τόσο καλά στην MCL39” είπε μετά τον αγώνα του Σπα ο διευθυντής της McLaren F1, Αντρέα Στέλλα.

Ποια ήταν, όμως, η βασική αναβάθμιση της MCL39 που τη διατήρησε “βασίλισσα” του φετινού πρωταθλήματος της F1; Ήταν μία αναβάθμιση που επίλυσε το μοναδικό ουσιαστικό μειονέκτημα του μονοθεσίου του Ουόκινγκ.
Το μειονέκτημα αυτό ήταν η απόδοσή του στις πολύ αργές στροφές, όπου η πολύ χαμηλή ταχύτητα σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση της ουράς του μονοθεσίου από το έδαφος επέφερε σημαντική απώλεια παραγωγής άντωσης (‘κάθετης δύναμης’).
Δεδομένου ότι το Σπα, πέραν της πρώτης πολύ αργής πρώτης φουρκέτας La Source είναι γεμάτο με πολύ γρήγορες στροφές, η απόδοση της MCL39 τόσο στη La Source όσο και στα υπόλοιπα 7 χιλιόμετρα της πίστας δείχνει πόσο εντυπωσιακά σφαιρική είναι η αεροδυναμική της.
Στο μεταξύ, στο περιθώριο του Sprint στο Σπα, ο Στέλλα είχε εξηγήσει ότι οι αναβαθμίσεις της MCL39 στο Βέλγιο περιλάμβαναν νέο δάπεδο και νέα νέα πίσω πτέρυγα, διότι “αν σταματήσεις [την εξέλιξη του αυτοκινήτου] τότε πηγαίνεις προς τα πίσω”.
Content Original Link:
" target="_blank">