Η Audi F1 "έδωσε τα κλειδιά" στον Ματία Μπινότο, ενόψει της εισόδου της στη Formula 1 το 2026
Η Audi ετοιμάζεται να μπει για πρώτη φορά στη Formula 1 το 2026, με δική της εργοστασιακή ομάδα και αποκλειστικά δική της υβριδική μονάδα ισχύος, η οποία εξελίσσεται στο νεότευκτο εργοστάσιό της στο Νόιμπουργκ της Γερμανίας.
Η νέα ομάδα θα λειτουργεί σε τρεις βασικές τοποθεσίες: η Audi Formula Racing GmbH -εταιρεία που ιδρύθηκε αποκλειστικά για το συγκεκριμένο εγχείρημα- θα είναι υπεύθυνη για την εξέλιξη της μονάδας ισχύος στο Neuburg an der Donau, ενώ στο Hinwil της Ελβετίας θα πραγματοποιείται η εξέλιξη του μονοθεσίου, καθώς και ο αγωνιστικός σχεδιασμός και η στρατηγική. Παράλληλα, έχει προγραμματιστεί και η δημιουργία ενός τεχνολογικού κέντρου στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η Formula 1 θεωρείται η κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού και, χάρη στη διεθνή της απήχηση, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αθλητικές πλατφόρμες παγκοσμίως. Καθοριστικό ρόλο στην απόφαση της Audi να εισέλθει στο θεσμό έπαιξαν οι νέοι κανονισμοί της FIA, που θα τεθούν σε ισχύ το 2026 και προβλέπουν τη χρήση βιώσιμων καυσίμων, καθώς και σημαντική αύξηση της ηλεκτρικής ισχύος των υβριδικών μονάδων ισχύος, η οποία θα φτάσει το 50%.

Η Audi υιοθετεί μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση, ενσωματώνοντας στο πρόγραμμα της Formula 1 τις συνέργειες και τις μεθόδους λειτουργίας μιας πλήρους εργοστασιακής ομάδας. Ο Ματία Μπινότο, ως επικεφαλής του Audi F1 Project, θα έχει την ευθύνη για όλες τις δραστηριότητες ανάπτυξης που εκτείνονται στα τεχνικά κέντρα του Hinwil, του Neuburg an der Donau και της Αγγλίας.
Με στόχο τη μέγιστη αποδοτικότητα και την επιτάχυνση της εξέλιξης, η Audi ενοποιεί υπό ενιαία διοίκηση όλες τις κρίσιμες επιχειρησιακές μονάδες του προγράμματός της στη F1. Με λιγότερους από δέκα μήνες να απομένουν έως το αγωνιστικό της ντεμπούτο, οι ομάδες ανάπτυξης συνεργάζονται στενά, επιδιώκοντας την πλήρη αρμονία μεταξύ του μονοθεσίου και της κινητήριας μονάδας.
Υπό τη γενική καθοδήγηση του Μπινότο, οι υπάρχουσες δομές θα αναδιοργανωθούν και θα ενισχυθούν, με στόχο την επίτευξη υψηλότερων επιδόσεων μέσω βελτιστοποιημένων διαδικασιών.
Την 1η Μαΐου 2025 ο Κρίστιαν Φόιερ εντάχθηκε στο διοικητικό συμβούλιο της Audi Formula Racing GmbH (AFR), η οποία είναι υπεύθυνη για το υβριδικό σύστημα κίνησης του μονοθεσίου της στην F1.
Από τη νεοσύστατη θέση του Chief Operating Officer (COO), θα επικεντρωθεί στις λειτουργικές διαδικασίες. Γεννημένος στο Άαχεν της Γερμανίας το 1977, είναι διπλωματούχος μηχανικός με ειδίκευση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και διαθέτει περίπου 18 χρόνια εμπειρίας στη λειτουργία και διαχείριση διαφόρων project για λογαριασμό πολλών ομάδων και κατασκευαστών της Formula 1. Ο Φόιερ αναλαμβάνει την ευθύνη των λειτουργιών σε τομείς που διαχειριζόταν έως τώρα ο CEO Άνταμ Μπέικερ, ο οποίος αποχωρεί από το project κατόπιν αμοιβαίας συμφωνίας.

Για την απλοποίηση της διοικητικής δομής, η προηγούμενος ρόλος του CEO καταργείται στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης. Ο Στέφαν Ντρέιερ θα συνεχίσει να ηγείται του τομέα ανάπτυξης της μονάδας ισχύος στο Νόιμπουργκ ως Chief Technical Officer (CTO) και θα αναλάβει τον νέο ρόλο του εκπροσώπου του διοικητικού συμβουλίου της Audi Formula Racing (AFR).
Από τις αρχές Απριλίου, ο Τζόναθαν Ουίτλι έχει αναλάβει τη θέση του Επικεφαλής Ομάδας και Εκπροσώπου του Διοικητικού Συμβουλίου της Sauber Motorsport AG. Σε στενή συνεργασία με τον Ματία Μπινότο, ο Ουίτλι συμβάλλει ενεργά και διαμορφώνει τη διαδικασία μετασχηματισμού της αγωνιστικής ομάδας, εστιάζοντας στη διαχείριση των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της μελλοντικής Audi F1 Team, καθώς και στην εκπροσώπηση της Audi ως Επικεφαλής Ομάδας σε στρατηγικά φόρουμ της Fοrmula 1._[Δελτίο Τύπου]
Content Original Link:
" target="_blank">