Almi Foods: Τα ελληνικά προϊόντα από την Αλεξάνδρεια Ημαθίας που ταξιδεύουν στα πέρατα του κόσμου
Πώς προχωρούν τα αναπτυξιακά πλάνα μιας από τις πιο αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρείες τροφίμων με ισχυρό εξαγωγικό αποτύπωμα. Τα προϊόντα και οι διεθνείς συνεργασίες.
Σε ισχυρή αύξηση των πωλήσεων της προσβλέπει για το 2025 η Almi Foods, μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές βιομηχανίες παραγωγής και διανομής τροφίμων από το Βρυσάκι της Αλεξάνδρειας στην Ημαθία, με τεράστιο εξαγωγικό αποτύπωμα, αφού οι εξαγωγές της αντιπροσωπεύουν το 97% περίπου των συνολικών πωλήσεων.
Για την τρέχουσα χρονιά η εταιρεία ποντάρει σε σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών της, κατά τουλάχιστον 6 ποσοστιαίες μονάδες έναντι του 2024, η οποία θα στηριχθεί σε τρεις πυλώνες.
Οι τρεις πυλώνες ανάπτυξης και οι επενδύσεις
Στην περαιτέρω επέκταση της διανομής των προϊόντων της στην Ελλάδα, η οποία αντιπροσώπευε τα τελευταία χρόνια λιγότερο του 3% των πωλήσεών της, στη συνέχιση της παρουσίας της στις αγορές του εξωτερικού, με την προσέγγιση νέων χωρών – στόχων, καθώς και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και νέων προϊοντικών κατηγοριών.
Ειδικότερα, για το 2025 μεγάλο «στοίχημα» της Almi Foods αποτελεί η δημιουργία νέων κατηγοριών προϊόντων και δη νέας σειράς plant-based προϊόντων, νέας σειράς snacks, νέας σειράς κατεψυγμένων προϊόντων, καθώς και νέων προϊόντων προς την κατεύθυνση των καθημερινών νοστιμιών.
Για να πετύχει μάλιστα το σύνολο των φιλόδοξων στόχων που έχει θέσει, η εταιρεία βρίσκεται σε τροχιά υλοποίησης επενδυτικού προγράμματος ύψους 5,191 εκατ. ευρώ, ποντάροντας στην περαιτέρω ανάπτυξή της.
Η εν λόγω επένδυση έχει ενταχθεί στο RRF (χρηματοδότηση μέσω Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).
Αύξηση τζίρου κατά 3,09% το 2024
Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της ΑΛΜΗ Α.Β.Ε.Ε που καταχωρήθηκαν πριν από μερικές ώρες στο ΓΕΜΗ, το 2024 ο κύκλος εργασιών ανήλθε μια ανάσα από τα 40 εκατ. ευρώ και δη στα 39,60 εκατ. ευρώ, από 38,42 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 3,09%.
«Η αύξηση αυτή οφείλεται τόσο στην ανάπτυξη των περισσότερο κερδοφόρων κωδικών προϊόντων όσο
Content Original Link:
" target="_blank">