Σκλαβενίτης: Αλλάζει τις χρεώσεις για τις online παραγγελίες
Σε νέες χρεώσεις για τις ηλεκτρονικές αγορές προχωρά ο leader του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα μας. Από πότε ισχύουν και σε τι αφορούν.
Να αναπροσαρμόσει τις χρεώσεις που αφορούν στην αποστολή των παραγγελιών που πραγματοποιούνται από το ηλεκτρονικό του κατάστημα αποφάσισε ο όμιλος Σκλαβενίτης. O leader του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, με κύκλο εργασιών που ξεπερνάει τα 5 δισ. ευρώ, ανακοίνωσε ότι από την περασμένη Τετάρτη 7 Μαΐου, η ελάχιστη αξία του «καλαθιού» για την ολοκλήρωση της παραγγελίας είναι τα 20 ευρώ.
Πλέον, οι χρεώσεις αποστολής των παραγγελιών από το ηλεκτρονικό κατάστημα διαμορφώνονται ως εξής: Στα 2,50 ευρώ για αγορές από 20 έως 100 ευρώ και δωρεάν για αγορές από 100 ευρώ και άνω.
Να σημειωθεί εδώ ότι από τον Ιούλιο του 2023 και μέχρι πρότινος, οι χρεώσεις για την αποστολή των παραγγελιών από το ηλεκτρονικό κατάστημα του ομίλου Σκλαβενίτης διαμορφώνονταν ως εξής: Στα 5,00 ευρώ για αγορές έως 30 ευρώ, στα 2,50 ευρώ για αγορές από 30 ευρώ έως 100 ευρώ και δωρεάν για αγορές από 100 ευρώ και άνω.
Αναπτύσσεται το online μερίδιο στους «μεγάλους» του λιανεμπορίου
«Καταγράφεται μεγάλη ανάπτυξη στο online μερίδιο για τους μεγάλους λιανέμπορους», δήλωνε πρόσφατα ο Διευθύνων Σύμβουλος της NielsenIQ, Βάιος Δημοράγκας.
Από την πλευρά του δε ο πρόεδρος της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος και επικεφαλής του ομίλου METRO AEBE, Αριστοτέλης Παντελιάδης εκτιμούσε πριν από λίγο διάστημα ότι η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών στον κλάδο θα συνεχιστεί αλλά θα είναι αργή. Η ανάπτυξη θα είναι αργή, ενώ κάθε service, κάθε εξυπηρέτηση θα πληρώνεται, σχολίαζε ο ίδιος, θέτοντας μια βασική παράμετρο στο τραπέζι των συζητήσεων για το αύριο των σούπερ μάρκετ.
Content Original Link:
" target="_blank">