Phishing: Απάτη με χρήση εφαρμογής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων
Μια νέα phishing καμπάνια που εκμεταλλεύεται το «Microsoft Dynamics 365 Customer Voice», ένα λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων αποκαλύφθηκε από την εταιρεία κυβερνοασφάλειας Check Point. Το συγκεκριμένο εργαλείο χρησιμοποιείται ευρέως για την καταγραφή κλήσεων πελατών, την παρακολούθηση αξιολογήσεων, την αποστολή ερευνών και τη συλλογή ανατροφοδότησης.
Το Microsoft 365 χρησιμοποιείται από περισσότερους από 2 εκατομμύρια οργανισμούς παγκοσμίως. Πάνω από 500.000 οργανισμοί αξιοποιούν το Dynamics 365 Customer Voice — μεταξύ αυτών το 97% των εταιρειών του Fortune 500.
Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης καμπάνιας, κυβερνοεγκληματίες αποστέλλουν επαγγελματικά έγγραφα και τιμολόγια από λογαριασμούς που έχουν παραβιαστεί, ενσωματώνοντας παραπλανητικούς συνδέσμους που φαίνεται να προέρχονται από
Content Original Link:
" target="_blank">