24
Sat, May
595 New Articles

Ο Λεκλέρ 38 χιλιοστά ταχύτερος του Πιάστρι στο FP2 του Μονακό

Ο Λεκλέρ 38 χιλιοστά ταχύτερος του Πιάστρι στο FP2 του Μονακό

AUTOMOTO
Ο Λεκλέρ 38 χιλιοστά ταχύτερος του Πιάστρι στο FP2 του Μονακό

Η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, 8ου φετινού αγωνιστικού τριημέρου της Formula 1, ήταν ακόμα πιο επεισοδιακή από την πρώτη με δύο διακοπές με κόκκινες σημαίες και αρκετά απρόοπτα στο κυκλοφοριακό.

Στο 7ο λεπτό της ωριαίας διαδικασίας οι δοκιμές διακόπηκαν με κόκκινες σημαίες όταν ο Ισάκ Χατζάρ χτύπησε με τον πίσω αριστερό τροχό της RB την μπαριέρα της εσωτερικής στην είσοδο του σικέιν μετά το τούνελ.

Ο Γαλλο-Αλγερινός άφησε για λίγη ώρα το μονοθέσιό του ακινητοποιημένο στην έξοδο του σικέιν, αλλά στη συνέχεια κατάφερε να επανεκκινήσει και να φτάσει, παρότι έλειπε ο πίσω τροχός, μέχρι το γκαράζ της RB στα πιτς.

Εκείνη τη στιγμή ο Φερστάπεν ήταν ταχύτερος, με ενάμισι δέκατο από τον Πιάστρι, αλλά με τη μέση γόμα (και για τους δύο) – με τον Λεκλέρ στα δυόμισι δέκατα πίσω, με τη σκληρή γόμα. Εξάλλου, οι χρόνοι ήταν ακόμα ψηλά, στο 1:12.992.

Η διακοπή διήρκησε για περίπου 6 λεπτά. Με το πράσινο φως όλοι συνέρρευσαν στην έξοδο των πιτς. Στα επόμενα λεπτά ο Λεκλέρ ανέβηκε στην κορυφή με τη μέση γόμα – αλλά η διαδικασία διακόπηκε και πάλι λόγω ατυχήματος του Όσκαρ Πιάστρι.

Ο Αυστραλός έχασε τα φρένα στο τέλος της κεντρικής ευθείας και προσέκρουσε μετωπικά στην εξωτερική μπαριέρα της St. Devote. Στο συμβάν άφησε στην άσφαλτο την εμπρός πτέρυγα της McLaren MCL39, συνεπώς οι αγωνοδίκες έπρεπε να βγάλουν και πάλι τις κόκκινες σημαίες για να καθαρίσουν το σημείο – καθώς ο Πιάστρι πήρε το δρόμο της επιστροφής προς τα πιτς.

Η διακοπή αυτή κράτησε 4 λεπτά, και όταν άναψε και πάλι το πράσινο φως ήταν πια (περίπου λίγο πριν το ημίωρο) η ώρα αρχίσει, σταδιακά για τους οδηγούς, η προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης με τη νέα υπερ-μαλακή γόμα C6 της Pirelli.

Ο Αλόνσο ήταν ο πρώτος που ήρθε στον τερματισμό με τη γόμα αυτή, για να ανέβει στην κορυφή με 16 χιλιοστά από τον Λεκλέρ – ο οποίος συνέχιζε, εκείνη τη στιγμή, το πρόγραμμά του με τη σκληρή γόμα. Όμως ο Χάμιλτον, με τη C6, ανέβηκε στην κορυφή – με 62 χιλιοστά από τον Ισπανό της Aston Martin, ενώ ο Τζορτζ Ράσελ -επίσης με τη μαλακή γόμα- έμεινε περίπου 3 δέκατα μακριά τους.

Με το δεύτερό του γρήγορο γύρο ο Αλόνσο πέρασε ξανά στην κορυφή, ενάμισι δέκατο από τον Χάμιλτον, και ο Φερστάπεν έμεινε 8 δέκατα μακριά συναντώντας κυκλοφοριακό – αλλά λίγο μετά το ημίωρο είχε έρθει πια η ώρα του Λεκλέρ για τον γρήγορο γύρο του με τη C6.

Ο Μονεγάσκος κατέβασε τον πρώτο χρόνο στο 1:11.414, αλλά η προσπάθεια του Χάμιλτον να απαντήσει χάλασε με ένα λάθος του στη Μιραμπό. Ο Λεκλέρ συνέχισε και για δεύτερο γρήγορο γύρο, στον οποίο βρήκε ακόμα μισό εκατοστό του δευτερολέπτου, στο 1:11.355 – που έμελλε να μείνει και ο ταχύτερος χρόνος μέχρι τέλους.

Η McLaren αρχικά δεν είχε απάντηση, καθώς ο Λάντο Νόρις έμεινε στο μισό δευτερόλεπτο μακριά από τη Ferrari, πριν κατεβάσει τη διαφορά στα 3 δέκατα, ενώ οι Χάμιλτον, Αλόνσο και Άλεξ Άλμπον ακολουθούσαν στο περίπου μισό δευτερόλεπτο. Οι Φερστάπεν και Πιάστρι παρέμεναν, εκείνη τη στιγμή, στο τέλος της οκτάδας, περίπου οκτώ δέκατα μακριά από την κορυφή.

Συνεχίζοντας με τη μαλακή γόμα, ο Χάμιλτον ανέβηκε στη δεύτερη θέση πλησιάζοντας τον Λεκλέρ στο ένα δέκατο – ενώ ο Λίαμ Λόσον με έναν αρπόσμενο χρόνο με την RB ανέβηκε στην 4η θέση, ενάμισι δέκατο πίσω από τον τρίτο Νόρις.

Στα τελευταία λεπτά, ο Πιάστρι, έχοντας ανακάμψει από το ατύχημά του νωρίτερα (και προφανώς χωρίς η McLaren του να έχει υποστεί ζημια στην εμπρός ανάρτηση ή στο δάπεδο), πρώτα έκανε τον τρίτο χρόνο -λίγο μπροστά από τον Νόρις- και στην επόμενή του προσπάθεια ανέβηκε στη 2η, στα 38 χιλιοστά από τον Λεκλέρ.

Την ίδια στιγμή ο Μαξ Φερστάπεν έχασε τα φρένα στη Μιραμπό και βγήκε στην έξοδο διαφυγής, αλλά ο Ολλανδός δεν κυνηγούσε τον ταχύτερο γύρο αλλά αντιθέτως συγκέντρωνε δεδομένα με τη μέση γόμα.

Παράλληλα, ο Ισάκ Χατζάρ είχε άλλο ένα συμβάν – χτύπησε τον πίσω αριστερό τροχό της RB στην εξωτερική μπαριέρα της πρώτης στροφής, St. Devote. Παρότι έσπασε την ανάρτηση, όμως, κατάφερε μετά δυσκολίας να επιστρέψει στα πιτς χωρίς να χρειαστεί και τρίτη διακοπή στο FP2.

Παρά τις ατυχίες του Χάτζαρ, όμως, δεν επισκιάστηκε η ιδιαίτερα ενθαρρυντική σημερινή εμφάνιση της RB, που μπήκε με τους δύο οδηγούς της στην εξάδα – ενώ ο Φερστάπεν έμεινε στην 10η θέση, μία μπροστά από τον ομόλογό του στη Red Bull, Γιούκι Τσουνόντα.

Content Original Link:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

" target="_blank">

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ sport24.gr

Top Stories

Νάπολι – Κάλιαρι 2-0: Άφησε την Ίντερ με την… όρεξη και σήκωσε το τέταρτο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Νάπολι – Κάλιαρι 2-0: Άφησε την Ίντερ με την… όρεξη και σήκωσε το τέταρτο

Τα μηνιαία «short-term contracts» της FIFA, οι 10 ομάδες που θέλουν τον Ρονάλντο και το… μεταγραφικό ανακάτεμα!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τα μηνιαία «short-term contracts» της FIFA, οι 10 ομάδες που θέλουν τον Ρονάλντο και το… μεταγραφικό ανακάτεμα!

Κατάντια για Μουρίνιο: Η Φενέρμπαχτσε του επιβάλλει Τούρκους βοηθούς για να μην τον διώξει

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Κατάντια για Μουρίνιο: Η Φενέρμπαχτσε του επιβάλλει Τούρκους βοηθούς για να μην τον διώξει

Στην εποχή του Στεφ Κάρι δεν δίνεις το καλύτερο σου συμβόλαιο σε παίκτες στιλ Βεζένκοφ

ΜΠΑΣΚΕΤ

Στην εποχή του Στεφ Κάρι δεν δίνεις το καλύτερο σου συμβόλαιο σε παίκτες στιλ Βεζένκοφ

Το μπάσκετ ζει την εποχή του Σπανούλη

ΜΠΑΣΚΕΤ

Το μπάσκετ ζει την εποχή του Σπανούλη

Τι απέγινε το Κύπελλο Κόρατς

ΜΠΑΣΚΕΤ

Τι απέγινε το Κύπελλο Κόρατς

Camp επιλογής Εθνικής Ομάδας Padel

Tennis

Camp επιλογής Εθνικής Ομάδας Padel

Ingr ΕΦΟΑ: Camp για επιλογή Εθνικής Ομάδας Padel

Tennis

Ingr ΕΦΟΑ: Camp για επιλογή Εθνικής Ομάδας Padel

Αλκαράθ: “Θέλω να απολαμβάνω το παιχνίδι μου και να περνάω καλά στο court” (vid)

Tennis

Αλκαράθ: “Θέλω να απολαμβάνω το παιχνίδι μου και να περνάω καλά στο court” (vid)

Ο Λεκλέρ 38 χιλιοστά ταχύτερος του Πιάστρι στο FP2 του Μονακό

AUTOMOTO

Ο Λεκλέρ 38 χιλιοστά ταχύτερος του Πιάστρι στο FP2 του Μονακό

Η τεχνολογία Chery Super Hybrid έρχεται να διεκδικήσει το “στέμμα”- Αυτονομία που ξεπερνά τα 1.400 χιλιόμετρα

AUTOMOTO

Η τεχνολογία Chery Super Hybrid έρχεται να διεκδικήσει το “στέμμα”- Αυτονομία που ξεπερνά τα 1.400 χιλιόμετρα

Πρώτη εμφάνιση του Νιούι με την Aston Martin στο Μονακό -Πώς θα επηρεάσει τη φετινή AMR25

AUTOMOTO

Πρώτη εμφάνιση του Νιούι με την Aston Martin στο Μονακό -Πώς θα επηρεάσει τη φετινή AMR25

Α1 AΝΔΡΩΝ/ PLAY OFF, ΤΕΛΙΚΟΙ Στον Πειραιά ο τρίτος τελικός για το πρωτάθλημα - Τελευταίο ραντεβού στο Σεράφειο για την τρίτη θέση

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α1 AΝΔΡΩΝ/ PLAY OFF, ΤΕΛΙΚΟΙ Στον Πειραιά ο τρίτος τελικός για το πρωτάθλημα - Τελευταίο ραντεβού στο Σεράφειο για την τρίτη θέση

Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ PLAY OFF/ 3Η ΘΕΣΗ Ο Άλιμος ΝΑΣ Betsson πήρε το ντέρμπι και το προβάδισμα για την 3η θέση (13-12 τον ΑΝΟ Γλυφάδας iRepair)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ PLAY OFF/ 3Η ΘΕΣΗ Ο Άλιμος ΝΑΣ Betsson πήρε το ντέρμπι και το προβάδισμα για την 3η θέση (13-12 τον ΑΝΟ Γλυφάδας iRepair)

Α1 ΑΝΔΡΩΝ, PLAY OFF, ΤΕΛΙΚΟΙ 1-2 Πρώτο βήμα τίτλου για τον Ολυμπιακό, 9-6 τον ΝΟ Βουλιαγμένης (pics)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Α1 ΑΝΔΡΩΝ, PLAY OFF, ΤΕΛΙΚΟΙ 1-2 Πρώτο βήμα τίτλου για τον Ολυμπιακό, 9-6 τον ΝΟ Βουλιαγμένης (pics)