Ο Κυρανάκης βάζει στις ράγες μέσω Ρώμης την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου
Τι συμφώνησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης για τον ελληνικό σιδηρόδρομο Και οι δύο υπουργοί συμμερίστηκαν τη δέσμευση να συνεργαστούν για την υλοποίηση κοινών έργων, ιδίως στο διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών. Η ελληνική κυβέρνηση έχει αιτηθεί από τη Hellenic Train επενδύσεις ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ. Η HT από την πλευρά της δηλώνει ότι θα προχωρήσει σε νέες επενδύσεις, όταν η ελληνική κυβέρνηση βάλει μπρος τα έργα υποδομών στον ελληνικό σιδηρόδρομο, κάτι που βρίσκεται σε εξέλιξη μετά την υπογραφή των συμβάσεων με τους αναδόχους περί τα τέλη του περασμένου Απριλίου. Στις 28 του περασμένου μήνα υπεγράφησαν σιδηροδρομικά έργα ύψους 450 εκατομμυρίων ευρώ που θα γίνουν στην περιοχή της Θεσσαλίας ώστε να αποκατασταθούν οι ζημιές από τα ακραία καιρικά φαινόμενα των προηγούμενων ετών. Αλλά 990 εκατ. ευρώ αφορούν οδικά έργα και συνολικά οι παρεμβάσεις θα κοστίσουν περί το 1,35 δισ. ευρώ. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται έργα που αφορούν την αποκατάσταση της γραμμής Δομοκός-Λάρισα και τις περιφερειακές γραμμές Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και Λάρισα-Βόλος.
Και η συνάντηση Μητσοτάκη - Μελόνι Όλα τα έργα έχουν χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης. Το θερμό κλίμα συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας επιβεβαίωσε και η υφυπουργός Εξωτερικών της γείτονος, Μαρία Τριπόντι, με σχετική ανάρτησή της στα social media. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης ερωτηθείς στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών αν θα τεθεί το ζήτημα της Hellenic Train στη συνάντηση Μητσοτάκη - Μελόνι τόνισε: «Υπάρχουν κάποιες συμφωνίες που τα κράτη οφείλουν να τηρούν ως προς τη συνέχεια που έχουν, υπάρχουν όμως και πάρα πολλά σημαντικά ζητήματα. Προφανώς οι συναντήσεις του αρμόδιου αναπληρωτή υπουργού έχουν 100% ατζέντα τα τρένα, αλλά η διμερής συνάντηση του πρωθυπουργού με την Τζόρτζια Μελόνι, την Ιταλίδα ομόλογό του, έχει πλούσια ατζέντα, πολύ μεγάλη ατζέντα. Ένα σημαντικό θέμα, εκ των θεμάτων, είναι και ο σιδηρόδρομος».
Content Original Link:
" target="_blank">