Lloyd's: Ξεκινά ασφαλιστική κάλυψη για λάθη AI Chatbot
Οι ασφαλιστές των Lloyd’sτου Λονδίνου εγκαινίασαν ένα προϊόν για την κάλυψη εταιρειών για ζημίες που προκαλούνται από δυσλειτουργικά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, καθώς ο κλάδος στοχεύει να επωφεληθεί από τις ανησυχίες σχετικά με τον κίνδυνο δαπανηρών εκτιμήσεων και λαθών από chatbots. Καλύπτουν δικαστικά έξοδα και αποζημιώσεις, αναφέρουν οι Financial Times.
Τα συμβόλαια που αναπτύχθηκαν από την Armilla, μια νεοφυή επιχείρηση που υποστηρίζεται από την Y Combinator, θα καλύπτουν το κόστος των δικαστικών αξιώσεων κατά μιας εταιρείας, εάν αυτή μηνυθεί από πελάτη ή άλλο τρίτο μέρος που έχει υποστεί ζημία λόγω της υπολειτουργίας ενός εργαλείου τεχνητής νοημοσύνης.
Η ασφάλιση θα αναλαμβάνεται από διάφορες ασφαλιστικές εταιρείες των Lloyd’s και θα καλύπτει δαπάνες όπως οι πληρωμές αποζημιώσεων και τα δικαστικά έξοδα.
Οι εταιρείες έχουν σπεύσει να υιοθετήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να ενισχύσουν την αποδοτικότητα, αλλά ορισμένα εργαλεία, συμπεριλαμβανομένων των ρομπότ εξυπηρέτησης πελατών, έχουν αντιμετωπίσει ενοχλητικά και δαπανηρά λάθη. Τέτοια λάθη
Content Original Link:
" target="_blank">