Ομορφιά: Το τέλος του «δείκτη του κραγιόν» – Σε ποιον περνάει η σκυτάλη
Μετά από χρόνια διψήφιας ανάπτυξης, η βιομηχανία της ομορφιάς δεν εναρμονίζεται πλέον με την αντίληψη ότι μένει ανεπηρέαστη από τις ευρύτερες οικονομικές υφέσεις, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές δίνουν πλέον σημασία στην τιμή και δεν ενδιαφέρονται για τις «μικρές πολυτέλειες» του πρόσφατου παρελθόντος.
Αυτό αποτυπώνεται και στα στοιχεία αυτού του τριμήνου που εμφάνισαν χαμηλές επιδόσεις από σχεδόν όλες τις μεγάλες εταιρείες ομορφιάς.
Άτακτη υποχώρηση
Η Coty ανακοίνωσε μείωση των πωλήσεων κατά 6%, μείωσε τις ετήσιες προβλέψεις για τα κέρδη της και σχέδια για την απόλυση περίπου 700 υπαλλήλων, δηλαδή περίπου το 5% του εργατικού δυναμικού της.
Τόσο η επιλεκτική
Content Original Link:
" target="_blank">