Lidl: Ανάπτυξη στο εξωτερικό, πτώση στις online πωλήσεις
Με μεικτά αποτελέσματα έκλεισε το τελευταίο οικονομικό έτος για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl.
Ενώ οι διεθνείς δραστηριότητες της γερμανικής εκπτωτικής αλυσίδας κατέγραψαν σημαντική άνοδο, το ηλεκτρονικό εμπόριο σημείωσε κάμψη, οδηγώντας την εταιρεία σε επανεξέταση της πολυκαναλικής και μη διατροφικής στρατηγικής της, αναφέρει το Retail Detail.
Οι συνολικές πωλήσεις της Lidl
Συγκεκριμένα, οι συνολικές πωλήσεις της Lidl αυξήθηκαν κατά 5,3% και ανήλθαν σε 132,1 δισ. ευρώ για το οικονομικό έτος που έληξε στις 28 Φεβρουαρίου.
Η διεθνής παρουσία της αλυσίδας είναι πλέον κυρίαρχη, καλύπτοντας το 80% των συνολικών πωλήσεων. Παράλληλα, η Lidl ξεπέρασε για πρώτη φορά το φράγμα των
Content Original Link:
" target="_blank">