Χάμιλτον: "Δεν θέλω να το ματιάσω, αλλά το αυτοκίνητο ήταν τρομερό" στην Ίμολα
Τίποτα δεν προμήνυε ότι η εμφάνιση του Λιούις Χάμιλτον με τη Ferrari θα ήταν τόσο ανταγωνιστική στο σημερινό GP της κεντρικής Ιταλίας, μετά τη 12η θέση στην οποία έμεινε ο Βρετανός στις δοκιμές κατάταξης του Σαββάτου – μία πίσω από τον Σαρλ Λεκλέρ, με ένα μονοθέσιο που είναι προβληματικό στην απόδοσή του στον έναν γύρο με μικρό φορτίο καυσίμων λόγω του προβλήματος στην πίσω του ανάρτηση.
Όμως, σε ρυθμό αγώνα (με το βαρύ φορτίο καυσίμων) η Ferrari μεταμορφώνεται φέτος, και φροντίζει καλά τα ελαστικά του -όπως έδειξε και ο Σαρλ Λεκλέρ νωρίτερα φέτος με το βάθρο του στη Τζέντα- και αυτή τη φορά ο Λιούις βρήκε τον τρόπο να το καρπωθεί, λέγοντας ότι πήγαν πολύ καλά οι ρυθμίσεις που επέλεξε.
Εκκινώντας το GP της Ίμολα από τη 12η θέση με τη σκληρή γόμα ο Βρετανός άρχισε να ανελίσσεται στην κατάταξη, ενώ έπειτα αξιοποιήσε το καθεστώς Εικονικού Οχήματος Ασφαλείας για την εγκατάλειψη του Εστεμπάν Οκόν ώστε να κάνει το πιτ-στοπ του με μικρή απώλεια χρόνου, σε σχέση με τους αντιπάλους του (πλην του Μαξ Φερστάπεν) που είχαν κάνει την πρώτη τους αλλαγή ελαστικών νωρίτερα.
Κάνοντας το δεύτερό του πιτ-στοπ υπό το όχημα ασφαλείας για την εγκατάλειψη του Κίμι Αντονέλι, ο Λιούις στο τέλος επιτέθηκε στους Άλεξ Άλμπον και Σαρλ Λεκλέρ (καθώς ο Μονεγάσκος είχε μείνει με τη φθαρμένη σκληρή γόμα), τους πέρασε και τερμάτισε στην 4η θέση. Κι όλα αυτά στην πρώτη του εμφάνιση με το cavallino εμπρός στους τιφόζι.
“Το να οδηγώ μπροστά στους τιφόζι σήμερα και όλο το τριήμερο ήταν η κορυφαία στιγμή της χρονιάς μέχρι τώρα”, είπε ο Χάμιλτον μιλώντας στο F1 TV. “Υπάρχει μεγάλη πίεση πάνω μας, ως ομάδα, δεδομένων των δυσκολιών που είχαμε ως τώρα με το μονοθέσιο.
Αλλά το ότι κάναμε έναν τόσο δυνατό αγώνα και προχωρούσαμε, κερδίζαμε έδαφος, ήταν ένα υπέροχο συναίσθημα. Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που είχα έναν αγώνα σαν αυτόν, που ανεβαίνεις συνεχώς. Ίσως να έγινε πέρσι κάποια στιγμή – αλλά αυτός ήταν διαφορετικός, προφανώς γιατί τώρα οδηγώ το κόκκινο μονοθέσιο.
Δεν το είχα ξανακάνει αυτό, οπότε το να έχω επιτέλους αυτή τη σύνδεση, αυτή τη συνεργασία με το μονοθέσιο σήμερα και να προχωράμε μπροστά ήταν πραγματικά υπέροχο”, πρόσθεσε ο επτάκις πρωταθλητής της F1.
Και κατέληξε λέγοντας ότι ήταν ενθαρρυντική η απόδοση της SF-25 στο σημερινό αγώνα: “Δεν θέλω να το ματιάσω”, είπε χαμογελώντας. “Σίγουρα υπάρχουν πολλά θετικά να κρατήσουμε από σήμερα. Είχαμε το ρυθμό, οπότε πρέπει πραγματικά να αναλύσουμε και να καταλάβουμε πού και γιατί.
Πίστευα ότι θα κάνουμε ένα βήμα μπροστά αυτό το Σαββατοκύριακο με κάτι που προσπαθήσαμε να διορθώσουμε, και νομίζω πως υπάρχει κι άλλο περιθώριο βελτίωσης.
Αλλά το στήσιμο ήταν πραγματικά καλό. Το μονοθέσιο ήταν τρομερό, από άποψη ρυθμίσεων. Και όπως είπα, η ομάδα στρατηγικής έκανε φανταστική δουλειά με τις επιλογές και τα πιτ-στοπς. Οπότε συνολικά, ήταν εξαιρετική η δουλειά της Ferrari”, κατέληξε ο Λιούις Χάμιλτον.
Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, ότι στον γύρο της επιστροφής του στα πιτς μετά την καρό σημαία ο Λιούις μετάδωσε στον μηχανικό του, Ρικάρντο Αντάμι, τα εξής: “Ευχαριστώ τόσο πολύ φίλε. Ήταν σπουδαίος αγώνας παιδιά. Φανταστικά πιτ-στοπς, στρατηγική.
Το αυτοκίνητο είχε σπουδαία αίσθηση σήμερα. Είμαι ευγνώμων και περήφανος. Grazie tutti. Και αυτό ήταν για τους τιφόζι. Ας συνεχίσουμε να πιέζουμε. Αν βελτιώσουμε τις κατατακτήριές μας και αγωνιζόμαστε με αυτό τον τρόπο, τότε θα κερδίζουμε”.
Content Original Link:
" target="_blank">